اطلاعیهها
- 1403/07/16 بازدید ارزیابان وزارت بهداشت برای سنجش بیمارستانگراش «جهت جذب بیماران خارجی»
- 1403/07/04 سامانه اخذ نوبت پزشکان کلینیک مولی الموحدین هر جمعه راس ساعت ١۴ باز میشود
- 1403/06/20 بازدید رییس علوم پزشکیگراش از محل نصب «دستگاه پیشرفته سنگشکن برون اندامی»
- 1403/06/19 کارمندان نمونه علوم پزشکی گراش معرفی شدند
- 1403/06/19 بازدید سرزده رییس علوم پزشکی گراش از داروخانههای گراش
- 1403/06/01 پیام دکتر سیدجواد محقق؛ معاون درمان علوم پزشکیگراش بمناسبت «روز پزشک»
- 1403/05/30 کلینیک مولیالموحدین علی(ع) گراش، به دستگاه بیومتری(تعیین لنز چشمی) مجهز شد
- 1403/05/29 بکارگیری نیروی طرحی برای اورژانس ۱۱۵
- 1403/05/15 دومین «کارگاه آموزشی تب دنگی» در بیمارستان برگزار شد
- 1403/05/15 «کارگروه راهبردی ارتقاء خدمات اورژانس بیمارستانی» تشکیل جلسه داد
منشور اخلاقی
- کارکنان خود را متعهد به خدمت صادقانه به مردم دانسته و ایمان دارند که رضای خالق وابسته به رضای مخلوق است.
- کوشش در بکارگیری و استفاده بهینه از فن آوریهای جدید و آماده سازی فضای مناسب به منظور ارائه خدمات مطلوب و ارزنده به مشتریان جزء اولویتهاست.
- داشتن صداقت، صمیمیت و خوشرویی توام با برخورد مسئولانه نسبت به مراجعین و پاسخگو بودن در مقابل عملکرد وظیفه همه ماست.
- تلاش در جهت ارایه خدمت با کیفیت مطلوب، به موقع و تلاش در جهت جلب رضایت مراجعین هدف ماست.
- وقت شناسی، نظم و ترتیب در امور، داشتن جدیت و دلسوزی در ارائه خدمت و تلاش برای درک و پاسخگویی به توقعات مراجعین جزء وظایف کارکنان است.
- حفظ نظم و آراستگی ظاهری، رعایت نزاکت و احترام نسبت به مراجعین وظیفه دیگر ماست.
- موفقیت ما در گرو کار گروهی بوده و ارتقاء مستمر کیفیت، و توسعه همه جانبه هدف ماست.
- این مرکز باور دارد که مشتریان داوران نهایی کیفیت خدمات و دلیل بقاء هرسازمانی می باشند بنابراین در جهت حفظ و ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات و در نهایت رضایت مراجعینتلاش مستمر خواهیم نمود.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: