منشور اخلاقی 


 

  • کارکنان خود را متعهد به خدمت صادقانه به مردم دانسته و ایمان دارند که رضای خالق وابسته به رضای مخلوق است.

 

  • کوشش در بکارگیری و استفاده بهینه از فن آوریهای جدید و آماده سازی فضای مناسب به منظور ارائه خدمات مطلوب و ارزنده به مشتریان جزء اولویتهاست.

 

  • داشتن صداقت، صمیمیت و خوشرویی توام با برخورد مسئولانه نسبت به مراجعین و پاسخگو بودن در مقابل عملکرد وظیفه همه ماست.

 

  • تلاش در جهت ارایه خدمت با کیفیت مطلوب،  به موقع و تلاش در جهت جلب رضایت مراجعین هدف ماست.

 

  • وقت شناسی، نظم و ترتیب در امور، داشتن جدیت و دلسوزی در ارائه خدمت و تلاش برای درک و پاسخگویی به توقعات مراجعین جزء وظایف کارکنان است.

 

  • حفظ نظم و آراستگی ظاهری، رعایت نزاکت و احترام نسبت به مراجعین وظیفه دیگر ماست.

 

  • موفقیت ما در گرو کار گروهی بوده و ارتقاء مستمر کیفیت، و توسعه همه جانبه هدف ماست.

 

  • این مرکز باور دارد که مشتریان داوران نهایی کیفیت خدمات و دلیل بقاء هرسازمانی می باشند بنابراین در جهت حفظ و ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات و در نهایت رضایت  مراجعینتلاش مستمر خواهیم نمود.